fredag den 28. maj 2010

Heldigvis for netshoppen

Når min mand og jeg er i Aarhus for at shoppe, skal jeg altid lige omkring HAYs butik. Jeg synes den enkle stil med kulør og de etniske indslag er rigtig inspirerende i forhold til min egen indretning. Desværre synes husbond ikke, at vi skal på tur lige så ofte som jeg. Ærgerligt...men heldigvis har selv samme butik en net-shop, hvor man kan købe alle deres varer og få dem bragt lige til hoveddøren helt gratis.
Det benyttede jeg mig bl.a. af i sidste uge og for et par dage siden kunne jeg pakke op for denne Barn owl i krydsfiner, som kan stå rå eller beklædes med tapet, og disse unikke fyrfadsstager fra Claydies.

4 kommentarer:

  1. Ej, hvor er de fine. Tak for tippet om hjemmesiden og den gratis fragt - det kan vi li:) Har lige været inde på siden og de har godt nok mange fine ting, men synes ikke jeg kan finde uglen!??
    God weekend.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Hej Malene

    Uglen finder du under accessorice derefter Bird 3d puzzle og så kan du vælge barn owl. Den sorte udsmykning er bare et eksempel på, hvordan man kan udsmykke fuglene.

    Kh Shina

    SvarSlet
  3. Sikke en skøn blog du har dig:) Her vilo jeg da følge med i og også meldt mig som fast læser.

    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  4. Hej Vicki

    Tak skal du ha' og du er rigtig velkommen :o)

    Kh shina

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.