fredag den 13. august 2010

Zehn Dinge

  • Jeg ææææælsker at spille brætspil og kort. En familiesvaghed.


  • Jeg er (shyyy) en lille bitte smule royalist. Det smager jo lidt af eventyr.


  • Jeg drikker ikke alkohol. Smagen og virkningen...især eftervirkningen er ikke lige mig.


  • Jeg køber alt for meget børnetøj. Denne tid på året med udsalg og en masse nyt på hylderne...hjælp!!!


  • Jeg kan blive sur som en citron. Tjah, hvad skal jeg sige?


  • Jeg fungerer bedst efter kl. 20.00. Tilhører uden tvivl B-racen.


  • Jeg er kræsen. Har altid været det og det er åbenbart ikke noget, jeg sådan lige kommer til at vokse fra.


  • Jeg er vild med at køre i bil med min mand. Han fortæller nemlig næsten altid historier på turen.


  • Jeg kan ikke svømme. Et par bryst-svømme-tag og jeg synker som en sten.


  • Jeg vil rigtig gerne have en kat, men ingen kattebakke, kattehår og skåle med tørfoder.

Det var ti ting om mig og tak til midtimellem og julies kreahule fordi de har sendt legen denne vej.

2 kommentarer:

  1. Sjovt at få lidt større kendskab til damen bag bloggen :o)
    Den med bilen burde jeg faktisk også have haft med, for jeg elsker også at køre bil!
    /Ida

    SvarSlet
  2. Og jeg burde have haft den med colaen på listen :o)

    Kh Shina

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.