søndag den 8. juli 2012

Flere gaver og en lun sommeraften

Den smukke æske fra Ferm living fik jeg i fødselsdagsgave af min bror og hans kæreste. Den er helt perfekt til spisebordet, så jeg kan gemme de knap så kønne vitaminglas og alligevel have dem tæt på.

Min kære mand var så ualmindelig generøs at forære mig dette skønne regnslag til vores Weber. En intern joke med en længere historie bag, som man vist skulle have været der for at synes er morsom :)

Der kom dog også en lille æske frem med lidt forkælelse til mig :) Jeg skal have ordnet fødder, negle og meget andet.

I går var en ualmindelig dejlig og lun sommeraften og vi brugte den på grill med familie og venner. Der var gang i legen i haven og det blev sent på terrassen.


12 kommentarer:

  1. Lækre gaver og sikke en flot græsplæne I har! Den ser helt nystrøget ud;)

    SvarSlet
  2. Uha den æske er fin - sådan en måtte også gerne flytte ind hos mig!
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Dejlige gaver! Er også helt forgabt i den fine FermLiving! Ja, det var virkelig en fantastisk sommeraften igår, vi sad også ude næsten til midnat, en af de aftner, som går i mindebogen:-)

    SvarSlet
  4. Tillykke! Og sikke en smuk opbevaring de vitaminpiller har fået sig!

    SvarSlet
  5. Den æske er godt nok evigt fin.

    SvarSlet
  6. Tillykke med dagen. Og hold nu op den æske er flot, i´m in love <3

    SvarSlet
  7. Dejlige gaver og tillykke med dagen.
    Æsken fra Ferm Living er virkelig flot!

    SvarSlet
  8. Hvor er du mon blevet af???

    SvarSlet
  9. Jeg kom også til at tænke på dig og hvor du mon er blevet af? Håber du har det godt...

    SvarSlet
  10. Fedt billede på trampolinen, har også lige givet min søn en i fødselsdagsgave. Han blev helt vild.

    SvarSlet
  11. cheap chanel bags online

    I every time spent my half an hour to read this web site's posts daily along
    with a mug of coffee.

    SvarSlet
  12. I was wondering if you ever thought of changing the structure of your blog?
    Its very well written; I love what youve got to say.
    But maybe you could a little more in the way of content so
    people could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having 1
    or two images. Maybe you could space it out better?


    my website: far cry 4 wiki

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.