mandag den 19. juli 2010

Copycat

Kender I det? Man ser noget rigtigt lækkert i en butik, hos en veninde, på et billede, i et blad, hos en blogger eller....eller....og man bare eje det.
Sådan fik jeg det, da jeg så den fine karaffel Mormor Blue hos hende her. Heldigvis forhandler min favouritbutik, Kjærsgaards bolighus, Gry Fagers skønne serie, så der var heldigvis ikke langt fra at ønske til at eje. Nu, er jeg så bare også blevet lun på at eje sukker/fløde sættet...men, det må vist hellere komme på en ønskeseddel på et tidspunkt.

3 kommentarer:

  1. Tak for linket, men det behøves altså ikk;O) Det startede sidste lørdag, da en del af gaven fra Heidi var en mormor-flødekande, og nu har vi pludselig karaffel, sukkerskål og så selvfølgelig fløden....Ak ja, jeg kender det der med at få et pludseligt behov....

    SvarSlet
  2. Uh, den sukker jeg også efter - ja hele serien faktisk ;)

    SvarSlet
  3. Hej Janet

    Ja, sådan nogle "købe-behov" synes jeg, jeg får lidt for tit. Man bliver jo super inspireret rundt i blogland og så holder/køber jeg alle de boligblade jeg kan komme i nærheden af. Så skal det jo gå galt ik? :o)

    Kh Shina

    Hej Malene

    Det kan jeg godt forstå. Det er også så fint og lidt nostalgisk.

    Kh Shina

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.