torsdag den 18. november 2010

Det uundværlige...

Herhjemme er det helt uundværlige møbel en skammel. Den bliver bl.a. brugt, når tingene på de øverste hylder skal inden for rækkevidde, som ekstra siddeplads i stuen og ved bordet, på badeværelset, på børneværelserne, som sidebord ved chaiselongerne og når prinsessen vil hjælpe til i køkkenet.
Skamlen hedder Prince AHA og er designet af Philip Starck (ham med citruspresseren på lange slanke ben) Den er i praktisk plastik, fylder ikke meget, er en letvægter og så "larmer" den ikke i indretningen.

6 kommentarer:

  1. Hej Shina
    Jeg har en lille udfordring til dig på min blog, hvis du har lyst..
    KH Mia

    SvarSlet
  2. Kunne være at jeg skulle ønske mig sådan en. Jeg er ikke særlig høj, og har derfor svært ved at nå ting på de øverste hylder :)

    SvarSlet
  3. Hej Shina,
    Jeg har været indehaver af selvsamme skammel i samme farve de seneste 9 år, og jeg vil ikke skille med af med den! Den er blevet brugt til meget forskelligt bl.a. som natbord og ekstra siddeplads. De seneste år har den stået i vores køkken, hvor der ikke er meget gulvplads men tilgengæld højt til loftet, så jeg kan nå de øverte hylder, og min treårige søn står på den, når han hjælper til i køkkenet.
    Et helt uundværligt møbel!
    /Gitte

    SvarSlet
  4. HVor er den lækker.. Passer da lige til det hele.. Herhjemme huserer Ikeas skamler - malede og tapetserede - men de er lidt tunge at flytte rundt med:)
    Den her er smart!
    KH Anne

    SvarSlet
  5. Hej Mia

    Tak skal du ha´. Vil lige overveje om jeg er "klar" til at vise krearummet frem endnu :o)

    Hej Anette

    Den kan anbefales :o)

    Hej Gitte

    Jeg er helt enig. Den er uundværlig.

    Hej Anne

    Her er også en Ikea-skammel. Den kan man da heller ikke undvære :o)

    Kh Shina

    SvarSlet
  6. Rigtig fin blog du har:-)
    Deltag endelig i min give-away:-)
    God jul!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.