tirsdag den 12. april 2011

Kender I det blog-fif...?

Det gjorde jeg nemlig ikke, før min mor viste mig det. Fiffet går ud på, at du, når du er kommet ind på en ny (eller kendt) blog og ønsker et bedre overblik over indholdet af den, skriver view efter adressen. Fx sådan her... www.klassisia.blogspot.com/view. Herefter bruger du sidebaren og kan vælge mellem flere forskellige muligheder. Du kan bl.a. få et overblik over alle indlæg med billeder. Du kan også få vist samtlige billeder der er lagt ind. Prøv selv, hvis du altså ikke allerede kender fiffet.

9 kommentarer:

  1. Det kendte jeg heller ikke. Virkelig smart!

    SvarSlet
  2. Clever clever, det skal jeg lige rundt og teste..:-)

    SvarSlet
  3. Sikke en tjekket mor du har ;) Kendte heller ikke fiffet.

    SvarSlet
  4. Det er da smart! Tak for fiffet:)

    SvarSlet
  5. WOW, nice ... tak for tippet!!
    Ha' en lækker aften!

    Kh. Jane

    SvarSlet
  6. Endnu en uvidende - det er da genialt - mp fluks igang med at lege :0)

    SvarSlet
  7. Tak for tippet, det er da bare for smart :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.