onsdag den 26. oktober 2011

Stjerner + tern

Måske nogen kan huske de stjernehalskæder jeg lavede i foråret. Hvis ikke, kan du se indlægget her.
Dengang skrev jeg om en lidt anderledes udgave, som jeg havde en ide om, jeg ville lave. Det er nu endelig sket.
Jeg har nemlig lavet en kombi mellem to af mine favoritter, som er stjerner og tern. Selve stjernen er sort læder på den ene side og ternet stof på den anden. Det giver et sjovt spil når man har den på og stjernerne drejer sig. Om man så vil have de sorte læderstjerne eller ternene som dominerende, afgøres jo af hvordan man vender kæden.

6 kommentarer:

  1. Super fin - den kan i hvert fald pimpe et hvert outfit op :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint.
    Super super fedt.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. Det er en cool 'statement'kæde :-)

    Noget helt andet....
    Jeg har givet dig en AWARD. Jeg håber, du vil lege med:-)

    SvarSlet
  4. Tak for de søde kommentarer :o)

    God søndag kh Shina

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.