lørdag den 24. marts 2012

Weekend

Vi har os en hjemmeweekend og den er dejligt fyldt med sol, afslapning og hygge. Fra i går til i dag var Therese afsted til en soveaftale hos bedsteveninden fra klassen. De havde hygget sig rigtig meget med hjemmelavede burgere, x-factor og snold. I dag skulle hun til generalprøve, da det i næste weekend går løs med storstilet afdansningsbal (hedder det mon det, når det nu er hiphop og disco frøkenen går til?). I tre stive timer hoppede en kæmpe flok piger rundt i en dansesal og imens kørte manden min og jeg en tur til skoven, hvor vi gik en tur og bagefter spiste vi sushi til frokost på restauranten ved siden af danseskolen.
Mens vi spiste, kom vi til at tale om, hvor store børnene lige pludselig er blevet og hvordan det egentlig giver os plads til at lave nogle ting sammen...både dejligt, men også lidt vemodigt :o)


Stor pige med helt nye huller i ørene.

2 kommentarer:

  1. årh, huller i ørerne står også højt på Sofias ønskeseddel herhjemme. Jeg kunne ikke få blogger til at virke i går, da jeg ville sige wow! til din cardigan. Den er superlækker:)))

    KRAM

    SvarSlet
  2. Herhjemme har vi også hørt om huller i ørene længe, men har trukket ønsket her til midt i 0. klasse.
    Cardiganen er jeg også rigtig glad for. Selv om den er et par sæsoner gammel, har den nogle fine farver til forår/sommer sæsonen.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.