fredag den 2. april 2010

Knap-broderi

Den anden dag sad jeg og beundrede et indlæg hos Karen Marie. Hun viste knapper frem med broderi på lavet af Birthine. Jeg syntes det så så fint ud og da jeg både havde købt broderigarn og broderiramme og desuden havde nogle lav-selv-knapper fra Stof&stil liggende, så måtte jeg da gøre forsøget :o) Jeg har lavet den, for mig, nemmeste variant af knapperne. Det er den med ternene, da stinglængden jo bliver foræret. Har også en ide om at inkludere nogle perler på et tidspunkt.
I dag blev det til denne ene knap, da det er tidskrævende, men også rigtig hyggeligt nørkleri.

4 kommentarer:

  1. Hold da op. Det ser super ud.

    SvarSlet
  2. Sååååå fin! Birthines knapper er altså også bare SÅ smukke og meget unikke, så kan godt forstå, du havde lyst til at gøre hende kunsten efter ;)

    God påske til dig og dine...
    Kh Helle

    SvarSlet
  3. Hejsa

    Tak for komplimenterne :o) Jeg er nu godt i gang med flere små broderier, har fået inkluderet perler og det er stadig hyggeligt at sidde og nørkle med.

    Kh Shina

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.