onsdag den 7. april 2010

Sjov stofbutik

I lørdags, da jeg var på en lille shoppetur, kom jeg forbi en lidt sjov men også rigtig lækker stofbutik. Lidt sjov, fordi jeg aldrig har været i en stofbutik, hvor udvalget hænger på bøjler (har heller ikke været i så mange...såååå) og lækker fordi der var nogle rigtig fine varer til super priser. Jeg købte de fire satinvævede bomuldsstoffer på billedet og kom af med ca. 60 kr. meteren. Mener Drappa Dot lavede en del af deres kollektion på et tidspunkt i den storblomstrede variant.

6 kommentarer:

  1. Hej Shina,
    sikke nogen fine stoffer :)

    Jeg kan ikke huske om jeg har spurgt tidligere, men jeg er meget interesseret i at bytte med dit blå stof med fugle og har en del at bytte med, hvis du er interesseret. Jeg kan bruge alt fra et lille stykke på 25*25 cm til et større - alt efter hvor meget du kan undvære :)

    Jeg har en del forskelligt på blogbutikken, men også en del som ikke er der.

    Håber at du har lyst :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Hej Shina,

    Så fine stoffer. Jeg er især vild med det blå i nederste venstre hjørne! Og ja, Drappa har brugt det til højre i en kollektion for et år eller to siden... ;)

    Skøn ny header by the way... Er altså så vild med din fuglepude, at jeg overvejer at hapse idéen og gøre dig kunsten efter...

    KH Helle

    SvarSlet
  3. Hej Mirjam

    Vil du evt. lige sende din mail til mig?

    Hej Helle

    Den blå er også min favorit og enten bliver den tryllet til en pude eller også får Therese et par pludrebukser :o)
    Jeg synes også du skal lave fuglene til puder. Overvejer om de skal sættes på en rund pude i stedet for en firkantet.

    Kh Shina

    SvarSlet
  4. Min mailadresse er: mirjamtheresa(snabela)gmail(punktum)com :)

    SvarSlet
  5. Hej shina
    Tusindvis af tak for stoffet, du havde altså ikke behøvet at sende så meget! Ingen af dem havde jeg i forvejen. TAK!!
    Kh Line

    SvarSlet
  6. Hej Mirjam

    Jeg sender lige en mail en af dagene...tror det kniber, men tjekker lige hylderne.

    Hej Line

    Velbekomme :o) Jeg er super glad for din pakke og er gået i gang med at kreere lidt.

    Kh Shina

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.