fredag den 27. april 2012

Fra børn og fulde folk...

Therese har malet et portræt oppe i skolen. Portrættet forestiller mig og jeg må sige, at jeg er vældig smigret, for det er da fantastisk flot. Farverne er skønne og jeg synes den sorte baggrund er godt set og en hvid ramme er lige prikken over i'et. En sjov detalje, som Therese åbenbart har noteret sig, er halskæden. Jer der følger med her ved jo, at de der store halskæder er en af mine svagheder og at jeg bruger dem meget.
Så fra børn og fulde folk...Rigtig god weekend.


6 kommentarer:

  1. Ih hvor er det fint!
    Rigtig god weekend til dig og dine!

    SvarSlet
  2. Fantastisk! Den kan du godt være meget stolt af;)

    SvarSlet
  3. Flot, flot. Man kan godt se at æblet ikke falder ret langt fra stammen.

    SvarSlet
  4. Jeg er også vældig glad for den og den har allerede fundet sin plads på gallerihylden sammen med billeder og anden kunst af børnene :)
    God lørdag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.