onsdag den 18. april 2012

Nyt til læsehjørnet...

Som jeg skrev i dette indlæg, er jeg i gang med at overveje, hvordan jeg får lidt forår ind i vores læsehjørne. I læsehjørnet har jeg jo de mørkegrå chaiselonger, de grå puder med sorte stjerner og også ofte Ferm-plaiden. Jeg er nu nået frem til, at foråret skal komme i form af en eller to ekstra puder, men om de skal være i sarte pasteller eller pasteller med lidt mere kant, det spekulerer jeg stadig over.
På billederne er en af de muligheder jeg er lidt lun på i øjeblikket. Det er et viskestykke fra Ferm i skønne farver og med tittebånd i neonkoral. Tittebåndet er købt hos bettyp.dk, som fører japanske tekstiler og masser af neonfarvede bånd og knapper.



7 kommentarer:

  1. Åh jeg drømmer også om lidt forårs fornyelse. Og har også stof og pipingbånd liggende, jeg har bare ik helt styr på hvordan jeg skal sy det, så det bliver hele tiden udskudt. Rigtig fin idé du har, gode farver :-)

    SvarSlet
  2. Det ser meget spændende ud! :) Flotte farver!

    SvarSlet
  3. Smukke farver...:) Jeg drømmer også om flere farver... og pasteller.. og en ny sofa til alle de smukke puder, jeg har i tankerne;)
    Det der pippingbånd må da vist herhjem og bo - lækkert..

    SvarSlet
  4. Sikke god ide med et viskestykke, det er nogle skønne farver og tror det bliver et fedt resultat med det neon bånd..

    SvarSlet
  5. Det er altså en kombi jeg er helt verliebt i. Pasteller og neon:) Ved du om man kan købe viskestykket online et sted?

    SvarSlet
  6. Det var da en vildt god ide at bruge viskestykker til at sy puder af:-) Flotte farver:-)

    SvarSlet
  7. Tak skal I ha', jeg er glad for at ideen med viskestykker til pudefremstilling kan inspirere. Jeg synes nemlig tit der er så mange fine. Disse fra ferm ved jeg ikke lige om findes på nettet, men mon ikke? Jeg har købt mine i en lokal boligbutik, som hedder Lime, men det er ved at være nogle måneder siden.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.