søndag den 11. april 2010

9 kommentarer:

  1. Frække unge♥ Men hun er virkelig "cool" i ført solbriller!

    SvarSlet
  2. Super cool tøse-barn i et lækkert hovedpudebetræk.

    mvh
    Trine

    SvarSlet
  3. Hun ser da super smart ud. Skøn pige

    SvarSlet
  4. Hun ser da så COOL ud din skønne tøs... Skønne skønne farver til hende!

    SMIL fra Tenna

    SvarSlet
  5. Ja man kan.. hun er da super smart og forårsagtig.

    SvarSlet
  6. Skøn bandit og super sød kjole! :o)

    Herhjemme er et par hovedpudebetræk også fået nyt liv som fine små slå-om-kjoler...

    SvarSlet
  7. Hej Wadland

    Yep cool :o) Hvordan laver du hjerterne?

    Hej Trine

    Ja, det er egentligt utroligt hvad man kan få ud af så lidt :o)
    Måtte også grine, da jeg læste dit indlæg med jeres bedstemor, som lidt beklemt alligevel fik spurgt om den flotte kreation din datter var iført mon var født af et gammelt dynebetræk.

    Hej ffluwer

    Tak skal du ha´:o)

    Hej Mit RUM

    Tak skal du ha' :o) Jeg købte betrækket i en lokal genbrugs for 6kr. og synes det er rigtig fint.

    Hej Christina

    Taarkk :o) Jeg har også lavet kjolen ekstra 60'er kort, så den bliver sikkert fin til sommer med bare ben og sandaler.

    Hej Maiken

    Tak, og ja hun er en bandit. Jeg spurgte hende, om hun ikke ville smile lidt på billederne og det var så det, jeg kunne få for det´.

    Kh Shina

    SvarSlet
  8. Mine hjerter fremkommer ved at holde ALT-tasten nede og taste 259♥

    SvarSlet
  9. Hej Wadland

    Det må jeg prøve

    Kh Shina

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.