onsdag den 16. maj 2012

Så så man lige mig...

...komme spadserende i temmelig hurtigt trav ned gennem gågaden i Viborg.  Mit mål var stofbutikken Fjølner og formålet var det super lækre leostof ,som Fru Schou lavede et link til i går. Skuffelsen var til at tage at føle på, da de i butikken kunne oplyse mig om, at det sidste af rullen var væk, solgt lige pludseligt og temmelig hurtigt. De fem kvinder i butikken havde faktisk undret sig over at den rulle stof, de havde haft til at ligge i evigheder, pludselig solgte så godt på en enkelt dag. Ja, jeg kunne så oplyse dem grunden og det syntes de lød vældig morsomt.
Nå, men så er det jo heldigt, at jeg købte en fin makeuppung af selvsamme Fru Schou, som altså er blevet forfremmet til en stor pung/lille clutch herhjemme hos mig. Den er skøn og stoffet er lige så flot som forventet, tak.



8 kommentarer:

  1. Ja, jeg læste det godt på hendes hjemmeside... altså at det - desværre - var udsolgt! Hun skulle ikke have sagt det til alle de andre, vel?
    ; )

    SvarSlet
  2. Det er virkelig også meget pænt det stof. Ærgerligt at det var udsolgt - men så ved jeg at jeg ikke skal sukke efter det mere.. ;o)

    SvarSlet
  3. ej, jeg er nærmest helt ærgelig over at jeg delte linket, jeg nåede ikke selv at køber mere end 1 meter!! Og nu er det bare pist væk:-) Det er godt nok vildt!!
    Men hvor er jeg glad for at make up pungen nåede frem til dig, og at du blev glad for den Shina:-)

    SvarSlet
  4. Jeg skyndte mig ind og fik faktisk to meter... Føler mig næsten helt flov ovet at have fået då meget når andre måtte gå forgæves...
    Men glædet mog til det kommer herhjem :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og undskyld stavefejl - det er den med pølsefingrene på telefontasterne

      Slet
  5. Jeg skyndte mig ind og fik faktisk to meter... Føler mig næsten helt flov ovet at have fået då meget når andre måtte gå forgæves...
    Men glædet mog til det kommer herhjem :-)

    SvarSlet
  6. Snullemor: Lige præcis :))) Og hvor pudsigt er det ikke lige at min lokale stofbutik lige ligger inde med stoffet uden at jeg har opdaget det.

    Fru Schou: Hvor ærgeligt du ikke hamstrede noget mere...De kære damer i Fjølner syntes det var pudsigt, at et blogindlæg kunne sælge sådan ud af den gamle rulle stof :) Desværre kunne de ikke skaffe mere :(

    Karen Elisabeth: Hvor er du heldig...og det er da kun dejligt for dig, at du nåede det. Jeg havde uden at blinke tænkt mig at købe det samme, hvis jeg havde været hurtig nok :)

    SvarSlet
  7. Hej shina...så fik jeg mig taget sammen til melde mig til fast læser af din lækker blog.. sjov at følge den der bor i min barndoms by...... Ej ej mega øv... jeg skal nemlig til viborg i morgen for at begøge min farmor og så havde jeg planer om jeg lige skulle forbi efter det lækker stof... nå men så må jeg bare nøjs med en smut op i Elle-Belle..så lækker en butik.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.